Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Pro více informací o nastavení cookies najdete zde.

Brněnská Drbna

Městská policie apeluje na vztah k městu, kampaní láká nové strážníky

čtvrtek, 23. dubna 2015, 13:46

Napůl v uniformě, napůl v civilním oblečení. Současní strážníci se nechali nafotit pro náborovou kampaň, která jim má přivést nové kolegy. Plakáty v tramvajích, postery v pouličních vitrínách (CLV) a letáky v nosičích na sloupech veřejného osvětlení provází jednotný slogan Pracuji pro své město. Městská policie jím oslovuje zájemce, kteří vnímají svou příslušnost k Brnu a jsou na ni hrdí.

Strážníci odění z poloviny do civilního oblečení a z poloviny do uniformy dávají jasně najevo, že na jejich městě jim záleží v soukromém i pracovním životě. Přesně takové zaměstnance hledáme,“ vysvětlil ředitel Městské policie Brno Bohumil Šimek. Převažující sportovní oblečení je rovněž signálem pro aktivní jednotlivce, že o ně organizace stojí.

V dělení na poloviny lze nalézt i další rozměr. Strážníci obyvatelům Brna signalizují, že jsou jedni z nich. Když na sobě právě nemají uniformu, navštěvují stejné kulturní události, trénují na stejných sportovištích, prožívají drobné radosti a musejí se vypořádat s každodenními nepříjemnostmi. Proto dokáží veřejnosti porozumět a chtějí jí být nápomocní.

První, jarní část kampaně odstartovala v druhé polovině dubna. I další fáze jsou stylizované adekvátně k jednotlivým ročním obdobím. „Nyní bychom byli rádi, pokud by se nám adepti hlásili do poloviny června. Vybraní uchazeči nastoupí od září do tříměsíčního kurzu, během něhož budou pobírat mzdu. Před koncem roku by se mohli stát strážníky,“ podotkl 1. náměstek ředitele Karel Krainer.

Pilotní část projektu si ale městská policie ve skutečnosti vyzkoušela již koncem března, kdy se na projekční kostce v DRFG Areně (dříve hale Rondo) objevovaly při zápasech hokejového play-off snímky s pracovními názvy Komeťák a Komeťačka. Podobná grafika má být v budoucnu k vidění i na obrazovkách v městské hromadné dopravě.

„Na propagaci vynaložíme minimální sumu. U významné části ploch se nám podařilo vyjednat s městskými firmami nulový pronájem. Zdarma máme dokonce i CLV, u nichž využijeme předem nasmlouvané kapacity města Brna,“ upozornil Bohumil Šimek.

Platit tedy bude městská policie zpravidla pouze tisk materiálů a jejich instalaci. Celková částka včetně ateliérového focení, jehož se ujal přední brněnský fotograf Tino Kratochvil, se pohybuje v desítkách tisíc korun.

Zdroj: MPB

O čem píše Drbna.cz

ROZHOVOR: Stěžovat si, ale nic nedělat, to je česká povaha. Chceme to změnit, říká iniciátor protestu Rezek proti vedení fotbaluROZHOVOR: Stěžovat si, ale nic nedělat, to je česká povaha. Chceme to změnit, říká iniciátor protestu Rezek proti vedení fotbalu

ROZHOVOR: Stěžovat si, ale nic nedělat, to je česká povaha. Chceme to změnit, říká iniciátor protestu Rezek proti vedení fotbalu

středa, 18. září 2019, 14:16Je jedním z iniciátorů nedělního protestu v nižší fotbalové soutěži, kdy hráči Opočna a Přepych v...

Do některých škol v ČR chodí tisíc dětí, do jiných míň než desetDo některých škol v ČR chodí tisíc dětí, do jiných míň než deset

Do některých škol v ČR chodí tisíc dětí, do jiných míň než deset

středa, 18. září 2019, 11:34Velikosti škol v Česku jsou velmi rozdílné. Zatímco do těch největších může chodit i víc než tisíc...

Skupina Rewe, majitel Exim Tours, kupuje CK FischerSkupina Rewe, majitel Exim Tours, kupuje CK Fischer

Skupina Rewe, majitel Exim Tours, kupuje CK Fischer

středa, 18. září 2019, 10:02Německá skupina Rewe, majitel Exim Tours, kupuje od skupiny KKCG českého miliardáře Karla Komárka...

© 2011 - 2019 TRIMA NEWS, s. r. o