Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Pro více informací o nastavení cookies najdete zde.

Brněnská Drbna

Při technických problémech v domácnosti volejte E.ON Servis+

úterý, 10. prosince 2013, 12:52

Zabouchnuté dveře, ucpaný odpad, nefunkční kotel? E.ON Servis+ je nová služba, díky které budete připraveni na závady spotřebičů i technické havárie v domácnosti.

Znáte to, vyrazíte na nedělní procházku a vzápětí zjistíte, že jste zabouchli dveře příliš zbrkle. Klíč vězí v zámku, samozřejmě zasunutý ze špatné strany. Pokud jste zákazníkem energetické společnosti E.ON a máte sjednanou službu E.ON Servis+, nemusíte složitě shánět zámečníka. Stačí zavolat na nepřetržitou telefonní linku a operátor zajistí, aby nepříjemnou situaci co nejdříve vyřešil specialista. Navíc neplatíte za výjezd a práci řemeslníka, ani za drobný spotřební materiál.

V jakých situacích vám E.ON Servis+ pomůže?

To nejdůležitější si členové domácnosti zajistí sami: Mají se rádi, sdílejí spolu radosti i starosti, přestože se někdy navzájem škádlí. E.ON Servis+ však přijde vhod při technických haváriích, nebo pozáruční opravě spotřebičů. Zkrátka až budete potřebovat elektrikáře, instalatéra, plynaře, sklenáře, topenáře nebo zámečníka. E.ON Servis+ také určitě využijte v případě, že selže kotel a bude nutný příjezd topenáře.

Jaké jsou podmínky pro pozáruční opravy spotřebičů?

Moderní domácnost by postrádala chladničku, pračku či sporák, někdy i sušičku a ohřívač vody. Pokud některý ze jmenovaných spotřebičů začne zlobit ve chvíli, kdy mu vyprší záruční doba, opravu zajistí E.ON Servis+. Podmínkou je, aby se přístroj nacházel v odběrném místě zákazníka a jako nový byl zakoupen v České republice, eventuálně na území sousedních států (tedy Slovenska, Polska, Německa a Rakouska). Spotřebič musí mít již po záruční době, ale nesmí být starší 10 let od data nákupu.

Kolik stojí E.ON Servis+ a jaký je limit plnění?

Služba je zákazníkům k dispozici za minimální měsíční poplatek 25 Kč. Limit plnění pro řešení technické havárie v domácnosti je 5 000 Kč a pro pozáruční opravy spotřebičů 2 000 Kč. Důležité však je, že počet zásahů není omezen, služby E.ON Servis+ můžete využívat opakovaně, kdykoli budete potřebovat. Úhrada se nevztahuje na celé náhradní díly, jako je nová vodovodní baterie, skleněná výplň, vložka zámku apod.

Sjednání služby E.ON Servis+ je snadné!

E.ON Servis+ je určen pro všechny zákazníky energetické společnosti E.ON z kategorie domácností a lze jej sjednat k jakémukoli tarifu elektřiny nebo zemního plynu. Pro podrobnější informace o službě zavolejte na linku 840 113 114 nebo navštivte www.eon.cz/servis.

Proč se vyplatí být zákazníkem společnosti E.ON?

Energetická společnost E.ON je nejenom spolehlivým dodavatelem elektřiny a zemního plynu. Svým zákazníkům přináší řadu nadstandardních benefitů, jako jsou věrnostní programy, zvýhodněné ceny pojištění, slevy na nákup úsporných spotřebičů a další bonusy.

Důležité kontakty

E.ON Servis+
www.eon.cz/servis

Tel.: 840 113 114

PR text

Kam dál?

Volejte s Drbnou - za hubičku!Volejte s Drbnou - za hubičku!

Volejte s Drbnou - za hubičku!

úterý, 17. září 2013, 14:56Po několikaměsíčním jednání s virtuálním mobilním operátorem GoMobil může Brněnská Drbna hrdě...

Ukažte všem svůj úsměv a vyhrajte hodnotné ceny!Ukažte všem svůj úsměv a vyhrajte hodnotné ceny!

Ukažte všem svůj úsměv a vyhrajte hodnotné ceny!

středa, 31. července 2013, 13:38Od minulého týdne mohou všechny ženy a dámy soutěžit se společností HappyFoto o hodnotné ceny....

Dotkněte se svých zážitků s firmou HappyFotoDotkněte se svých zážitků s firmou HappyFoto

Dotkněte se svých zážitků s firmou HappyFoto

čtvrtek, 25. července 2013, 11:47Zkuste se zeptat sami sebe. Chcete se za pár let společně se svými blízkými zasmát a pobavit nad...

© 2011 - 2018 TRIMA NEWS, s. r. o